Alla inlägg under september 2007

Av Karin - 27 september 2007 21:23

I morse låg dimman tät. Trådarna i spindelnätet hade ett extra lager av dagg. Solrosen hade äntligen slagit ut, sista chansen?

Av Karin - 21 september 2007 23:17

På jobbet kan det bli stora förändringar, helt i riktning med vad jag vill. Jag törs inte tro att det är sant, kan det verkligen hända bra saker??

Jag undviker att gå på a-brunnar, det måste bero på det!

Av Karin - 18 september 2007 22:13

Jag är liksom tung upptill och lätt nertill.

De flesta andra kvinnor jag känner är tvärtom, dvs om de lägger på sig kilon får de stor rumpa och kraftiga lår och vader.

När jag väger för mycket sätter sig allt på överkroppen, rumpa och ben förblir taniga.

Därför: ny styrketräningstaktik from idag.

Längre uppvärmning/bränna fett, endast ben, rygg och mage på maskinerna.

Dvs inga axlar, biceps eller triceps så långt ögat kan nå! Skittråkigt, eftersom de är i de senare delarna jag är rikigt stark nu.

Tillbaka på ruta 1, och börja träna benen med fjösvikter.

Testar några veckor och ser hur det känns!

Av Karin - 11 september 2007 23:29

Oh lord, inte hade jag fattat att kvällens dubbelavsnitt inte bara var säsongens sista, utan de ALLRA SISTA. NÅNSIN.

Hallå, döttrar som flyttar hemifrån, tysta obegripliga män, var ska jag nu hitta mina referenser??


Av Karin - 6 september 2007 13:29

kurs idag, vilken i sig är intressant på alla sätt och vis.

Eftersom jag kan läsa jobbmejlen i mobilen nu har jag tyvärr drabbats av hyperstress. Ser i mejlen allt jag behöver göra på jobbet. Datorn hemma krånglar, så jag kan inte fixa det ikväll, utan måste vänta till i morgon. Argghh!!!!!


Av Karin - 1 september 2007 13:24

De senaste dagarna har några jävla äckliga ungdjävlar roat sig med att kasta grejor på mitt fönster. Det senaste var grästuvor/jordkockor. Vad är grejen med det? Jag ska spela in pitbullskall och kräma på i högtalarna nästa gång.

OCH bli amerikan och slänga fram hagelbössan.

Ovido - Quiz & Flashcards