Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

Nästa unge

Av Karin - 22 januari 2009 12:41

Jaha, snart flyttar bebis nummer två, eller nummer ett kanske jag ska skriva, eftersom hon kom först till världen. Ska det vara så här? Ja, det ska det. Är det overkligt? Ja, det är det. Kommer det att fällas en och annan tår när det är dags? Nej herregud, skärpning!

 
 
Ingen bild

Maria

22 januari 2009 13:21

Det är helt ok att fälla tårar över tidens gång och allt det där :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 20 november 2009 23:26

Några smakprov från höstens övningar           

Av Karin - 28 juli 2009 22:56

... som Petra säger, annars vet man inte vad som händer. Här är de senaste tavlorna, dåligt avfotade tyvärr, onödigt suddiga. Nåväl. Nu är det gjort!   Den översta är inte en strandbild som man kanske kan tro, det är mina pluttor som lekte utanför hu...

Av Karin - 6 mars 2009 23:28

Dags för lite tavlor tror jag.   För övrigt letar jag nu hantverkare för renovering av badrummet. Tips på pålitlig och kompetent sådan mottages tacksamt! ...

Av Karin - 14 februari 2009 11:52

Väntar på bättre tider, I'll be back (kanske).

Av Karin - 5 februari 2009 20:39

Föll till föga, gjorde som alla andra medelålders hälsofreakiga kärringar, köpte spikmatta! Provlåg (i direkt anslutning till telefongräl med nära anhörig), slappnade omedelbart av och somnade! Vaknade av mitt eget snark. Beundrade den röda ryggen i ...

Ovido - Quiz & Flashcards